Recenzija: Nokia Lumia 920

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Novo poglavlje u radu Nokiamob bloga je započelo u visokom stilu. Prvi test kao i recenzija je pripala  trenutnom prvijencu Windows Phone 8 serije Nokia Lumia uređaja, odnosno Nokiji Lumia 920. Nokia je odbacivanjem Symbian uređaja sa scene došla u težak položaj jer je na tržištu pametnih telefona prvi puta ispala sa liste top 5 proizvođača. Dok su WP7 Lumije bile svojevrsni pokusni kunići i s obzirom da prethodni top model Lumia 900 nezasloženo prošao ne tako sjajno, od sljedećeg vrhunskog modela Nokije se mnogo očekivalo. Lumia 900 je žrtvovana za novi preokret unutar WP platforme, a kompanija je odlučila uložiti dodatni napor i proizvesti mnogo bolji uređaj za kojim će se zasigurno okretati glave ne zbog već tradicionalno izvrsnog dizajna već zbog specifikacija i samog niza inovacija koje jedan vrhunski model mora posjedovati. Početkom rujna 2012. godine Nokia je na dosta izmijenjenom Nokia World događaju predstavila model Nokia Lumia 920 koji je odmah plijenio pažnju svih novinara i ujedno zasjenio Lumiju 820. U pomalo nijemom ozračju  publike iz New York-a, Lumia 920 je ipak pobrala mnogo pohvala, a konkurenciji je svojim inovacijama zadala brige. Radi se o super osjetljivom PureMotion zaslonu, bežičnom punjenju i prvoj WP PureView kameri koja je donijela optičku stabilizaciju i ucrtala novi smjer razvoja tehnologije snimanja. Kada pogledamo posljednje predstavljene vrhunske pametne telefone konkurencije, dobro je vidljivo kolikog je utjecaja Nokia imala na njihov razvoj. U recenziji koja slijedi ćemo vam pokušati dočarati kako skup svih inovativnih tehnologija funkcionira u cijelini.

Testni model ima podršku za LTE mreže, premda ćemo test na toj mreži objaviti naknadno s obzirom da nam još nije stigla 4G kartica Hrvatskog Telekoma.

Karakteristike uređaja

Dimenzije: 130.3 x 70.8 x 10.7 mm, 99 cm3