Poznati su datum i lokacija održavanja Sinergije 2014

Capture

Sinergija 14 održat će se u hotelu Crowne Plaza u Beogradu od 20. do 23. oktobra, 2014. Svi zainteresovani već mogu da se prijave za učešće na konferenciji te iskoriste povoljnije cene za registraciju, koje važe tijekom promotivnog perioda.​

Tehnički dani konferencije, za koje se možete registrovati ovde održaće se 20. i 21. oktobra, 2014.

U prvom valu, do 24. augusta 2014. cena kotizacije je 28.500 RSD (250 EUR), a u drugom koji traje od 25. avgusta do 26. septembra 2014. kotizacija će iznositi 38.500 RSD (350 EUR) , dok će u trećem, nakon 27. septembra, iznositi 48.500 RSD (430 EUR) . Sve prikazane cene su bez uračunatog PDV-a.

Nova Sinergija imat će obeležje u potpunosti novog i transformiranog Microsofta u kompaniju „Devices and Services“ gde će focus biti na tablet računarima, Windows Phone uređajima, Office 365 i Azure tehnologijama. Sa integracijom Nokia „Devices and Services“ divizije u kompaniju Microsoft, proizvodima poput Windows 8.1 jednako na tablet i smartphone uređajima, kao i sve jačim i prisutnijim cloud tehnologijama, Sinergija će korisnicima približiti šta znači „Devices and Services“ kompanija i na koji način će korisnici osetiti boljitak u velikoj evoluciji koju Microsoft doživljava.

Cilj Sinergije 14 je da edukuje i omogući IT zajednici Srbije i regiona da se poveže bolje sa svojim poslodavcima, klijentima i poslovnim partnerima kroz različite sadržaje koji podstiču praktičnu primenu tehnologije u poslovne svrhe.

Jedan dan konferencije biće posvećen upravo biznisu, i razvoju IT sektora u Srbiji, sa ciljem da stvori sinergiju IT i Biznisa, ali i predstavi perspektive koje savremene tehnologije donose kada je u pitanju ekonomski rast i unapređenje konkurentske pozicije domaćeg tržišta na globalnoj mapi. 

Ove godine Sinergija će ponuditi i susret sa javnim sektorom kao i priliku da svi učesnici budu deo interaktivne diskusije, u cilju kreiranja dobrih ideja i planova za bolji razvoj IT industrije u zemlji i regionu.

Prijavite se na vreme kako biste obezbedili svoje mesto na najvećem IT događaju u regionu!​​​​​​​​​​